Helgen snart slut!

En ganska lat helg förutom en väldigt kort promenad igår. Däremot hade vi väldigt trevligt när vi bjöd in oss till Eva och Nisse på kvällen. Maken var trött så tanken var att inte stanna så länge, men vi var inte hemma förrän ett, för vi hade så trevligt.

Jag kunde däremot inte somna på natten. Klockan var nog fem i morse när jag äntligen slocknade av ren utmattning. Ibland blir det bara så. Sov sedan fram till åtta, för då ville hundarna ha mat. Gick och lade mig igen efter det och sov till halv elva. Fortfarande trött men jag skall försöka hålla mig vaken till 22 och sedan lägga mig i vettig tid. Kanske blir det bättre då.

Vi har tittat på vinterstudion och sett när Emil Jönsson vann guld på herrarnas sprint. Han är en härlig personlighet, även hans Anna Haag. Tycker om deras sätt att se på livet. Inga gnällspikar där inte.

Nu är det februari, tiden bara rinner. iväg. I veckan skall jag på ett föredrag i TRR’s regi. Skall bli trevligt att komma ut lite grann.

Nu skall jag förbereda mat och idag blir det renskav med lök och kantareller. Det skall bli gott och det går fort att göra också!

Leave a comment