Roliga nyheter, för mig

Häromdagen fick jag mail från Raudhetta Islandshästar att jag har fått en plats på deras ridskola. Jag blev så glad. Det är ett lyft både för min mentala hälsa men även fysiskt och det är peppande.

Igår släpade jag med mig maken för ett besök på Raudhetta för att kika lite på julshowen. Så mycket folk och många hundar och hästar runt omkring.

Ebbe och jag var inne i stallet och hälsade på hästen jag red på när jag var på dagskurs. Sedan var det dags för att se Louise och hennes fina häst göra lite övningar med bra förklaringar till. Tyvärr började det regna allt mer så vi avslutade vårt besök, men absolut att det ger mersmak.

Sedan åkte vi och fikade hos vännerna i Greggered och där satt vi och tjatade en bra stund. Trevlig avslutning på vår utflykt.

Leave a comment