Novembergrått med lite ljus emellanåt

Sedan sist har jag sökt 5 jobb. Idag fick jag en positiv feedback från ett företag som jag skickade in ansökan till igår kväll. De tyckte jag hade den erfarenhet som de kunde behöva och när jag talade med henne i telefonen tyckte hon att vi skulle träffas så snart som möjligt och det blir i morgon. Skall bli intressant och höra vad de har att presentera.

Ebbe och jag har tävlat och nu är han billig igen. Det har gått troll i läggandet och ställandet. Istället för att utföra dem rätt så sätter han sig. Lite tråkigt för hade jag haft bra attityd på träningarna, men som sagt, man kan ju inte få allt. På söndag är det rally som gäller och jag är lite osäker på om jag skall tävla eller inte. Känns inte så där kul så jag får se om jag startar honom. Rallyn har jag ju mer möjlighet att heja på honom lite grann men det är inte alltid det hjälper heller.

Sedan rehabtränar jag för min rygg. Två gånger i veckan och det har blivit betydligt bättre. Bra övningar som gör att jag känner att jag tränat och det är en positiv träningsanda.

Idag har jag bakat lussebullar till söndagens tävling (är ju köksansvarig som vanligt). Känns bra.

Leave a comment